Terug naar de shop
Motorfietsshop Motorfietsslot Motorfietshoezen Motorscootershop Fordshop Autoshop
KLANT BELEVING
   klik met de muis op uw vraag en u ziet de antwoorden
Alle antwoorden op de meest gestelde vragen, kunt u vinden op deze pagina
 
VOORRAAD EN LEVERTIJD BESTELLEN TELEFOON
  Wat is de levertijd
  Is het product op Voorraad
  Levering vanuit eigen distributie centrum
  Hulp tijdens bestellen
  Terugbel service als bestellen niet lukt
  Bevestiging van uw bestelling
  Bedenktermijn
   Annuleren is wettelijk verplicht
  Telefoon bestel-lijn
  Terugbel service als bestellen niet lukt
KASSABON BEVESTIGING ANNULEREN
  Kassa bon online printen
  Kassa bon of Factuur via email
  Kassa bon of Factuur via de post
  Kassa bon niet ontvangen
  Bevestiging van uw aankoop
  Minimum bestel / order bedrag
  Annuleren is wettelijk verplicht
  Bedenktermijn
BETALEN VERZENDEN BEZORGEN
  Hoe kunt u betalen
  Wanneer is de betaling bijgeschreven
  Simpel betalen via Bank overschrijving
  Betalen via ideal
  Betalen via paypal
  Minimum bestel bedrag
  Wanneer wordt de bestelling verzonden
  Portikosten
  Verzekering
  Track & Trace
  Bestelling bezorgen
  Bestelling is nog niet bezorgt
  Bestelling op een ander adres bezorgen
  Bestelling via internet volgen
  Bestelling is verzonden
  Bestelling is onbezorgbaar
  Bestelling is door u geweigerd
  Bestelling is zoek geraakt bij
UW CONTROLE BIJ UITPAKKEN AFHALEN ART KEUR EN TIPS
  Verpakking is beschadigd
  Verkeerde product in de doos
  Product werkt niet na het uitpakken DOA
  Producten zien in showroom of winkel
  Product proberen of aankoop op proef
  Bestelling afhalen
  Sloten Controleren op juiste pasvorm
  Tips tegen diefstal
  Controle van ART-KEUR nummer
  Download de folder met tips
ACCU EN LADERS REPARATIE GARANTIE
  Defecte accu of lader
  REPARATIE aanvraag versturen
  Onderhoud en verzorging
  Reparatie buiten de garantie periode
  REPARATIE aanvraag versturen
  Onderhoud en verzorging
  Binnen de garantie periode
  GARANTIE aanvraag versturen
  Onderhoud en verzorging
BEDENKTERMIJN RETOUR RESTITUTIE
  Voorwaarden bedenktermijn
  Bedenktermijn
  Voorwaarden bij ruiling
  RETOUR aanvraag
  Termijn van de restitutie
CONTACT OPENINGSTIJDEN KLACHT OF OPMERKING
  Telefonisch bereikbaar
  Email bereikbaar
  Email reactie tijd
  Email contact
  Openingstijden van de internetwinkel
  Openingstijden van de klantenservice
  Klacht
  Opbouwende opmerking
BEHANDELING VAN VRAGEN AANKOOP ADVIES UW CONTROLE JUISTE PASVORM
  Omgang tijdens de communicatie   Tips tegen diefstal
  Controle van ART-KEUR nummer
  Download folder met tips tegen diefstal
  Aankoop advies van Laarzen & Schoenen
  Sloten Controleren op juiste pasvorm
  Aankoop advies van Laarzen & Schoenen
LEVERING BUITEN NEDERLAND UW ZEKERHEID ALGEMENE INFORMATIE
   Betalen vanuit Belgie
   Bezorging in Belgie
  Thuis Winkel Keurmerk
  Veilig winkelen en Veilig betalen
  Beveiligde pagina bij email verzenden
  Beveiligde pagina tijdens betalen
  Onderneming met motor ervaring
  Waar kunt u het klantnummer vinden
  Bestelling annuleren binnen 7 dagen
  Keuringseisenpparatuur CE en EU
  Voorwaarden verhuur zorg producten
  Algemene bestel-leveringsvoorwaarden
WIE ZIJN WIJ PRIVACY BELEID REACTIES VAN KLANTEN
  Bedrijfsgegevens
  Vestiging en correspondentie adres
  KvK nummer en BTW nummer
  Onderdeel van
  Wat kan u aanbieden
  U bent hartelijk welkom als nieuwe klant.
  Uw prive gegevens
  Europese cookie hype
  Reacties van klanten in het gastenboek

VEILIG KOPEN EN VEILIG BETALEN
14 jaar uw winkel voor automotive
Klik op het winkel keurmerk logo, voor de algemene voorwaarden
Onze algemene voorwaarden zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond
dit alles in het kader van de Coördinatie groep Zelfregulerings overleg (CZ) van de Sociaal Economische Raad (SER)
De algemene voorwaarden treden in werking op de door consumentenbond genoemde datum

HTTPS://    Tijdens uw betaling is het Hangslotje Gesloten

Veilig kopen en veilig betalen met
HTTPS:// van SYMANTEC NORTON
Als professionele winkel, voldoet EWK aan de allernieuwste eisen welke binnenkort in Europese regels zijn / worden vastgelegt.
Aan de goedkeuring en voor het gebruik van een beveiligings certificaat, wordt een bedrijf gecontroleerd en moet EWK aan strenge eisen voldoen.
Om alvast klaar te zijn voor de nieuwe regels, maken EWK gebruik van een beveiligde internet verbinden.
De beveiligde internet verbinding geeft u als consument, de volledige zekerheid dat al uw vertrouwelijke informatie zoals uw betaal gegevens,
niet kan worden afgeluisterd.
Beveiliging techniek, wordt bovendien ook toegepast bij internet bankieren van uw eigen bank.
Betaling met ideal
Ideal en digitale acceptgiro, worden voldaan via mollie payment services
Informatie via deze link: https://www.mollie.com/nl

Zelf controleren of bedrijf veilig is
Nederlandse winkel keurmerk organisaties vergroten het vertrouwen bij de consument, door de aangesloten bedrijven te controleren en te certificeren.
Door het Nederlandse winkel keurmerk op de pagina is het voor u als consument direct zichtbaar, dat een bedrijf gecertificeerd is.
Bij een ontstane geschil, kunt u als consument de klacht voorleggen aan de onafhankelijke geschillen commisie van het Nederlandse keurmerk.
De geschillen commissie van het Nederlandse keurmerk geeft een voor beide partijen, bindend advies.
Nederlandse keurmerk organisaties vragen een vergoeding voor het gebruik van hun certificaat en deze ligt tussen 200,00 tot 500,00 per jaar.
Deze jaarlijkse kosten worden door de ondernemer bij u als consument via de verkoopprijs, in rekening gebracht.
Zonder klanten, is er geen onderneming.
Elke goede ondernemer is afhankelijk van zijn klanten en zal er altijd voor zorgen dat zijn bedrijf voldoet aan alle wettelijke eisen zoals
inschrijving bij de kamer van koophandel en in bezit van een geldig BTW nummer.
Als consument kunt u zelf en heel eenvoudig via internet de gegevens van een bedrijf controleren.
Controle van ons winkel keurmerk
Een compleet overzicht van alle Nederlandse winkel keurmerken, kunt u vinden op de pagina van het Keurmerk instituut.
Onze keurmerken zijn getoetst door het Keurmerk instituut en Consuwijzer
Klik voor de informatie bij Consuwijzer
Controle van ons winkel keurmerk Een compleet overzicht van de Nederlandse winkel keurmerken, kunt u vinden op de pagina van de SER.
Onze keurmerken zijn getoetst door de Sociiaal Econimische Raad
Klik voor de informatie bij de SER
Wij bieden onze klanten zekerheid
Thuiswinkel keurmerk
Eenvoudig bestellen
Niet afluisterbaar internet verbinding
Veilig betalen via uw eigen bank
Levering uit eigen magazijn
Eigen distributie centrum
Vakkundige klantenservice
Snelle reactie via email (**)
30 jaar motor ervaring
** op werkdagen, niet tijdens de vakantieperiode  
Terug naar boven

openingstijden internet winkel
Maandag 08.00 - 24.00
Dinsdag 08.00 - 24.00
Woensdag 08.00 - 24.00
Donderdag 08.00 - 24.00
Vrijdag 08.00 - 24.00
Zaterdag 08.00 - 24.00
Zondag 08.00 - 24.00
 
EMAIL CONTACT
Via de Email, zijn wij 24 UUR PER DAG voor onze klanten bereikbaar
Voor Al uw vragen of verzoeken voor Hulp, bij uw Problemen, bij Garantie of Retour,
willen wij u vriendelijk vragen om eerst via de email contact met ons op te nemen.
Via de email gaan wij vervolgens uw vraag beantwoorden of uw probleem oplossen.
Komen wij er samen via de email niet uit, dan nemen Wij zelf Telefonisch contact met u op.
Uw vragen via email worden, doorgaans binnen een korte tijd, door ons beantwoordt.
NAAR EMAIL CONTACT
TELEFONISCH CONTACT
Overdag zijn wij druk bezig in de werkplaats

Wij werken en zijn op beperkte tijden telefonisch bereikbaar
Wij vragen om uw begrip
Maandag tussen gesloten uur
Dinsdag tussen 08.30 - 09.00 uur
Woensdag tussen 08.30 - 09.00 uur
Donderdag tussen 08.30 - 09.00 uur
Vrijdag tussen 08.30 - 09.00 uur
Zaterdag   vrijedag  
Zondag   rustdag  
indien wij op telefoon lijn 1 in gesprek zijn met een klant
kunnen wij telefoon lijn 2 niet beantwoorden
Tot onze spijt komt u dan automatisch in de voice response
de antwoorder zegt 3x het email adres
071 - 711 02 53
Wij ontvangen gemiddeld maar 3x telefoontjes per week en om onze verkoop prijzen laag te houden,
voor slechts 3x telefoontjes per week maken wij geen gebruik meer van een call center
Al uw vragen worden op werkdagen binnen 30 minuten via email door onze klantenservice beantwoordt
Komen wij er samen via de email niet uit, dan nemen Wij zelf Telefonisch contact met u op.
Terug naar boven
  ONZE BEDRIJFSGEGEVENS
Het distributiecentrum is in een andere woonplaats gevestigd.
Ons kantoor in Alphen, heeft Geen showroom.
Er zijn in Alphen ook Geen producten aanwezig.
Zonder vooraf aangekondigd bezoek of afspraak, kunnen wij u niet helpen
Retour Zendingen VOORAF aanmelden
via het retour formulier
 
Volledige Bedrijf en adres gegevens
kunt u vinden onder de knop
Wie is zijn wij
Terug naar boven
 
PRIVACY BESCHERMING
Uw gegevens delen we alleen met andere partijen als dit echt nodig is voor het afronden van onze dienstverlening. Het gaat dan om de volgende partijen: bezorgpartners, leveranciers en/of reparateurs, onze betaalpartners of IT-dienstverleners. De partijen die van ons toegang krijgen tot je gegevens, mogen deze alleen gebruiken om een dienst te leveren namens ons. Behalve als de partners zelf verantwoordelijk zijn voor het verkrijgen en het beschermen van uw gegevens. Van de Belastingdienst moeten we onze administratie met uw factuur- met betaal- en bestelgegevens 7 jaren bewaren. Echter, dit proberen we zoveel mogelijk anoniem te doen met uw klantnummer + merknaam + serienummer
welke gegevens willen wij van u weten en met wie delen wij uw gegevens en waarom
dit hele verhaal moeten we van de overheid de "juridische gronden" of "gerechtvaardigd belang" noemen
omdat u de computer heeft aangezet en u op internet mag rondkijken om een product te mogen kopen
tijdens uw bestelling
tijdens het bezorgen
uw retour zending
uw reparatie
uw contact met onze klantbeleving
uw bezoek aan onze website
 
Inloggen u hoeft NOOIT in te loggen u koopt bij ons altijd als GAST
Voorletters is niet verplicht maar het staat wel netjes op het bezorg etiket
Achternaam is niet verplicht maar het jijen of jouwen doen wij niet en zonder een naam, dan is het bezorgen erg lastig
Adres + woonplaats Onze bezorger is geen helderziende en zonder adres en postcode gegevens, dan komt uw bestelling nooit bij u aan
Telefoonnummer is niet verplicht maar wel handig als er echt iets helemaal mis gaat en wij snel moeten handelen
Betaal informatie Betalen dan maken wij gebruik van een beveiligde HTTPS:// betaalomgeving. Wanneer u met iDeal of overboeking betaalt, worden uw gegevens in onze administratie opgeslagen om vervolgens uw betaling aan uw bestelling te kunnen koppelen. Bankrekeningnummer hebben we ook nodig wanneer u centjes terug wil ontvangen.
Uw email adres U ontvang een BEVESTIGING van uw bestelling en een KASSABON met daarin de producten welke u heeft gekocht.
Email wordt ook gebruikt voor reacties van en naar de klantbeleving of voor antwoorden op al uw vragen.
Klantbeleving Uw email wordt ook gebruikt voor reacties van en naar onze klantbeleving en voor antwoorden op al uw vragen.
Nieuwsbrieven wij versturen geen nieuwsbrieven, ongevraagde of reklame email is de grootste ergernis bij consumenten
Aanbiedingen na uw aankoop dan hoort u nooit meer van ons, tot u weer een nieuwe aankoop bij ons doet
Fraude + ip Soms moeten we klantgegevens gebruiken om fraude te onderzoeken, te voorkomen en tegen te gaan. Bij fraude
en om te controleren of u bent wie u zegt dat u bent. In uitzonderlijke gevallen of ernstig verdachte situaties dan moeten we uw gegevens delen met/aan overheidsdiensten. Daar houden wij niet van en ons dringend verzoek, hou het netjes.
Garantie afhandeling
gedurende 24 maanden en alleen voor de garantie afhandeling
van uw aankoop bewaren wij de hiernaast getoonde gegevens
Wij noteren altijd het serienummer van elk product
Bij garantie aanvraag, dan controleren wij altijd deze gegevens
deze gegevens worden indien mogelijk anoniem opgeslagen
zoals op het voorbeeld rechts, is te zien
uw klantnummer 1876543
product serienummer ABCDX - 098765
merknaam FYS
product type nummer 5100
aankoop datum 01 - 01 - 2005
Grote bedrijven op internet die volgen u en zijn op jacht naar uw persoonsgegevens
Wij willen uw persoonlijke gegevens niet bewaren, wat moeten wij er mee?
De meeste gegevens worden na de bedenktijd en uiterlijk na 6 maanden weg gegooid in

Heeft u nog vragen of heeft u klachten over uw gegevens en de bescherming van uw privacy?
Dan kan u schriftelijk middels een brief sturen naar onderstaande adres
Ewk
Postbus 753
2400 AT
Alphen a/d Rijn
Nederland
 
Bescherm uw privacy met deze zoekmachines
Disclaimer en Copyright :
Alle tekst informatie en foto's vallen onder het Copyright van deze pagina en mogen zonder toestemming of medeweten niet worden overgenomen of gekopieerd.
Bron vermeldingen of links geplaatst op andere paginas, zijn alleen toegestaan na goedkeuring en/of schriftelijke toestemming van onze webmaster.
 Copyrights by DanWo&Co Webdesign 2006 -    is Officieel vertegenwoordiger in NL van deze merken.
Het gebruik van de internetwinkel, betekent dat u onze Algemene- en bestelvoorwaarden accepteert.